Monday, December 06, 2010

Blandad kompott

Har suttit på föreläsning om Gymnasiet 2011 idag. Att sitta mellan 9-16 o bara lyssna har aldrig varit min starka sida, därför smet jag lite tidigare plus att jag hade datorn med mig och till min glädje fanns det trådlöst internet på mässan :)

Har funderat på en del som hänt i livet de senaste månaderna och vad som har stämt in i form av "tarotläggningar och spådomar". Ganska fascinerande faktiskt.
En flytt med positiva känslor - check
En personlig resa - check
Träffa en opålitlig person som jag skulle vara försiktig med - check
Göra en fysisk resa - check
En viss person finns hela tiden med - check
En glad nyhet - check
Stöd för en nära manlig bekant - check

Allt är ju beroende på vad man tror på och hur mkt man tror. Men jag tror. Tror du?

Utöver detta så är det inte lång tid kvar till jullovet. Underbart! Det blir några veckors vila igen. Behövs känner jag. Fast vila behöver man väl alltid? Eller?

Ser fram emot 2011 och att se vad det för med sig. Spännande!

No comments: