Sunday, June 19, 2011

Jodå

Har klarat av veckan som gick med resa till Gotland, resa till Italien och slutligen resan hem. På sätt och vis är det skönt att det är måndag imorgon. Tre dagar kvar till det efterlängtade sommarlovet.

Möter sommarlovet med skräckblandad förtjusning. För första gången sedan 1990 ska jag inte jobba något under sommaren. Dessutom är jag inte i en relation vilket jag inte heller kommer ihåg när det inträffade senast. För det tredje har jag absolut ingenting inplanerat, inte en enda timme, minut, sekund. Skönt? Spännande? Läskigt? Avslappnande? Ja, jag vet inte...

Som en vän sa... det kanske är bättre att ta tag i problemen än att fly in i andras och andra problem? Ska verkligen göra det nu. Ta tag i mitt liv, mina tankar, mina känslor. Om det går. Kanske är mission impossible?


No comments: