Wednesday, June 29, 2011

Vi bor på landet...

... och snart vi fann det
Vi behövde lite solsken. Och vi fick det :)

Välbehövlig vila i de värmländska skogarna. Njuter fullt ut. Jag, Tyzon och en klarblå himmel på dagarna. Jag, Tyzon, mor, far och härliga sommarkvällar. Life is good!

Jag har nog kommit fram till att jag mycket väl skulle kunna tänka mig hus på sommaren och lägenhet på vintern. Ett litet sådant där fint sommarhus där Tyzon kunde springa fritt medan jag påtade i rabatterna eller låg i hängmattan. Näe, vänta nu... det där blev för mycket sommar med Ernst och det vill vi inte. Vi börjar om. En sommarstuga nära vattnet där sommaren kan spenderars. Det räcker så. Jo, visst kan man ha en hängmatta, en grill, trådlöst internet, en pool, trevliga grannar, myggfritt, en liten båt men... Ett litet kyffe någonstans skulle funka det oxå :)

Just i dagsläget är det inte helt fel att vara i barndomshemmet och slappa.

På fredag blir det mys i Skottvångs Grufva och Niklas Hjulström, aka Cue. Nostalgi!

Skulle kunna vara en önskedröm... :)

No comments: