Thursday, July 21, 2011

Veckans spel, Bubble Blast

Vad gör man när man har lite tid över? Man skulle kunna läsa en bok, städa lägenheten, springa maraton, putsa fönstren, tvätta bilen, baka en sockerkaka... you get the picture. Vad gör jag istället för dessa viktiga göror i livet? Jo, jag spelar Bubble Blast 2 i mobilen.


Ett otroligt intelligent spel som går ut på att man ska picka på skärmen. Picka och ha sönder en ballong som i sin tur har sönder en annan ballong. Spännande va? Men det är inte allt. Ballongerna har olika färger som kräver olika många pickningar. Dessutom har man bara ett visst antal pickningar på sig.

Sugen? (ja, på spelet alltså)





Detta spel har jag blivit beroende av, spelar lite varje dag. Det säger väl egentligen ganska mycket om hur intressant mitt liv är. 2758st banor har jag klarat av. Duktiga jag... suck.


Låt spelet ta slut ngn gång för tusan. Det kan väl inte finnas hur många banor som helst? Eller kan det? Kan se mig själv sitta i gungstolen på hemmet och picka på min telefon som en galning. Lär väl behöva picka mycket eftersom synen säkert är katastrofalt dålig då. Hjälp...

Nåja, ska logga ur nu och gå o lägga mig och picka lite på telefonen. Min kvällsrutin. Suck igen.

No comments: