Monday, May 02, 2011

En sjundedel av mitt liv...

... består av måndagar. Fick det klart för
mig idag. Då måste det väl betyda att måndagar är lika mycket värda som lördagar. Varför känns det då inte som det? Nästa måndag ska jag tänka så istället, att det är en sjundedel av mitt liv, i positiv bemärkelse :)

Fick ytterligare ett besked idag...det kommer att bli ett kort sommarlov, bara sex och en halv vecka. (nästan en sjua där oxå). Vi jobbar längre och börjar tidigare på grund av bland annat en lokalflytt. Nu ska jag väl inte klaga över sex och en halv vecka men mycket vill ju ha mer. Jag är ju van vid att vara ledig liiiite längre. Hur ska jag nu klara mig? ;)

Oooooh, imorgon kommer en underbart god o härlig vän från Helsingfors hit o hälsar på. Jag har saknat honom. Imorgon ska vi kramas.

Tisdagar är också en sjundedel av mitt liv. Jag gillar tisdagar.

No comments: