Tuesday, May 31, 2011

In med det nya, ut med det gamla....

Har precis flyttat över alla saker i den "nya" lägenheten. Kommer inte att ha råd att slänga allt gammalt och köpa nytt men lite utrensning har det dock blivit. Skönt!

Är det nu som man ska säga att man ska börja ett nytt liv, prova nya saker och så vidare? I vilket fall som helst så tänker inte jag göra det. Trivs ganska bra med mitt liv och mina saker. Visst, skulle man behöva tänka på mat och träningo ch så men vad tusan, beach 2012 är ju inte än på länge. 2011 har jag lagt ner för länge sedan. Kommer säkerligen lägga ner 2012 nästa år också vid det här laget. Då har jag förresten precis flyttat igen. Fatta, här sitter man helt slut efter allt kånkande av lådor och så vet man att man har samma sak framför sig om ett år. Då kommer jag betala för flyttfirma OCH städfirma. Ska bara sitta vid sidan av och dricka Loka päron... eller en kall öl :)

Nu väntar en skön tid i skolan... avslutningsdagar i form av biobesök, friluftsdag och avslutningsmiddag. Bästa veckan på året.

No comments: