Thursday, May 19, 2011

Snart flytt

Har precis insett att jag kommer att ha flyttat fyra gånger under mindre än fyra år. Konstigt att jag inte är starkare än jag är... Eller jag kanske är nog stark?

Dessutom kunde man ju tro att jag vore bättre på att packa än jag är. Eller jag kanske är nog bra?

Större lägenhet, dock utan hiss, men så tacksam över att få en lägenhet i väntan på min nybyggda (som blir klar om ett år... ett år är lång tid när man väntar)

Två veckor kvar i skolan innan en massa ledigheter och skolavslutning. Helt sjukt vad det här året har sprungit iväg. Vad hände liksom? I vilket fall som helst så längtar jag efter sommarlovet. Ledighet. Sol. Bad. Uteservering. Roadtrips. Glass. Vänner. Pride. Vad är egentligen bäst med sommaren? Kanske ska svara på det efter sommaren :)

No comments: